SAMMABROTTSPARTIET



söndag 6 januari 2008

Lufsigt sällskapsdjur till väldigt liten hund

Järven i skogen

Fröken Fialotta och jag var uppe vid en liten sjö som heter Ulvasjön. Där var det rena rama folkvandringen och tipspromenad. Fick ha henne kopplad eftersom så många är rädda för hundar. Inte hjälpte det att jag informerade om att foxterriern bara var en valp. Efter att ha tänkt lite funderar jag på att skaffa ett gosigt mårddjur som sällskap till Lillfia. Alla är ju sååå betagna av söta små illrar och andra fina mårddjur. Men eftersom jag har en så liten hund tänkte jag att jag skulle skaffa ett stort mårddjur. Såg på Blocket att man kan komma över järvungar till rimligt pris. En söt liten järv skrämmer ingen människa som en hundvalp gör?

Läs även andra bloggares åsikter om:
, , , , ,

Inga kommentarer: