SAMMABROTTSPARTIET



onsdag 28 maj 2008

Ibland är saknaden svår att uthärda




Nu är det snart ett år sedan min irländska terrier Maia släpptes lös utan koppel och halsband, ut på de saligas ängder. Till alla Er som följde Maias sista tid på jorden och alla Ni andra som då tog er tid att skriva några vänliga ord till tröst, vill jag dedicera ett litet bildspel som visar hur tiden blev efter Maias resa till de saligas ängder. Tack för allt Ni gav!
Till mitt rekviem över The Irish Terrier Filbyters Maia ... Klicka Här

Läs även andra bloggares åsikter om:
, , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ave Maria låter nästan som Ave Maia. Fyndigt :-)
Salve

Anonym sa...

min lilla vovve är en pitbull och har äntligen kommit unifund om att vatten är skoj. hon har varit mkt feg när det gäller att bada. jag tog det sakta och lugnt och tog med henne ut i vattnet så kom hon sakta men säkert längre och längre ut och tillslut hade hon doppat hela sig och börjat simma. jätte duktig liten tjej.
hoppas det går bra med din vovve.
mvh Ann-Sophie